12 Şubat 2014 Çarşamba

Merhaba!

Uzun süredir başlatmayı düşündüğüm makyaj/kozmetik sevgisi blogumu sonunda hayata geçiriyorum. Aylık favori ürünler,alışveriş,ürün inceleme,tavsiyeler,dilek listesi,fotoğraflar ve çok yakında bir youtube kanalıyla videolar gibi paylaşımlar yapacağım bu blogun ilk yayınında ziyaretçileri selamlamak ve kendimi tanıtmak istedim. İsmim Müge. 26 yaşında Tiyatro Bölümü öğrencisiyim. 3 kedim var. Makyajın günlük kendi halinde mütevazı bir sanat olduğunu düşünüyorum. Makyajla alakalı en heyecanlı şey kendinin en iyisini ortaya çıkaracak teknikleri,ürünleri keşfetmek ve böylece kendini keşfetmek,hatta tekrar tekrar keşfetmek! Örneğin aslında asla kırmızı rujun size yakışmayacağını düşünürken ve deneyimlerinize bakılırsa bu konuda haklıyken,kırmızının sizin için doğru bir tonunu bulup birden kırmızı ruj kadını oluvermek! Guzelliğin içten dışa olduğu kadar ruh halinin de renklerin etkisiyle dıştan içe yayılabildiğini düşünüyorum. Bir kırmızı ruj nasıl hissettiğinizi değiştirebilir!
Yazar Sylvia Plath der ki sıcak bir banyo yapmanın iyi gelmeyeceği pek az sorun olmalı. Bence biraz concealer/kapatıcı'nın iyi gelmeyeceği sorun pek yok. (Abartıyorum ama concealer <3 ben)

Umarım bu keşifte birbirmize eşlik ederiz!
Lütfen blogumu takibe almayı unutmayın.
Sevgiler,
Müge



#makyaj #guzellik #makeup #alisveris #kozmetik #moda #ruj #cosmetic

1 yorum: